Sony зосереджує свої зусилля на розробці нової версії своєї ігрової консолі – PlayStation 5 Pro. Нові інформаційні витоки надають нам огляду технології масштабування зображення, яку компанія планує використовувати в новому пристрої. Згідно з цими даними, Sony працює над технологією під назвою PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Ця технологія базується на алгоритмах машинного навчання і ставиться на одному рівні з відомими рішеннями від Nvidia DLSS та Intel XeSS. Більше про новини it читайте на сайті топові новини.
Sony описує PlayStation Spectral Super Resolution як версію TAAU (Temporal Anti Aliasing Upscale), яка є покращеною завдяки використанню машинного навчання. За даними, що з’явилися на порталі VideoCardz, ця технологія здатна підтримувати динамічний дозвіл початкового зображення, HDR і не потребує попереднього навчання нейромережі для кожної окремої гри.
Для масштабування кадру з 1080 до 2160 на графічному ядрі PS5 Pro потрібно лише близько 2 мілісекунд. У майбутньому компанія планує внести додаткові оптимізації та підтримку дозволів до 8K.
Sony порівнює свою технологію PSSR з AMD FSR 2. Фірмова технологія має забезпечити аналогічну або навіть кращу якість масштабування, ніж “червоний” аналог. Однак порівняти обидва методи буде можна лише після офіційного випуску PSSR та представлення ігрової консолі PlayStation 5 Pro.
Щодо PlayStation 5 Pro, конфіденційні документи Sony заявляють про продуктивність приблизно 67 терафлопсів в операціях FP16. Це може свідчити про те, що обчислювальна потужність новинки у завданнях FP32 буде близько 33,5 терафлопсів. У порівнянні, звичайна PlayStation 5 має показник в 10,3 терафлопсів.